Nie zawsze wydobywający się z rury wydechowej dym zwiastuje kłopoty. Jeśli jest on bezbarwny prawdopodobnie nie mamy powodu do zmartwień. Co jednak, jeśli ma on kolor niebieski czy czarny?
Jesienne deszcze i wilgoć nie rozpieszczają karoserii samochodu. Niedługo po nich zimowe chłody i ulice posypane solą. Używane auta mogą odczuć najmocniej te niekorzystne warunki pogodowe i na ich karoserii może się rozgościć rdza albo bąble czy dziury na nadwoziu. W takich sytuacjach może Ci pomóc lakiernik.
Wysoka temperatura jest najbardziej destrukcyjnym czynnikiem, który degraduje właściwości oleju w skrzyni automatycznej i silniku. Na ten problem są narażone zwłaszcza te pojazdy, które nie mają dodatkowej chłodnicy oleju. Proces degradacji oleju przyspiesza od temperatury 60°C, a już powyżej 150°C zaczyna rosnąć wykładniczo, co każde kolejne 10°C.