Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Od prawidłowej pracy opon w samochodzie zależy Wasze bezpieczeństwo. W czasie jazdy możecie słyszeć szum, który stanowi normalne zjawisko, ale niektóre dźwięki mogą sygnalizować, że coś niedobrego dzieje się z oponami w Waszym aucie. Jakie to dźwięki? Jak je rozpoznać?
Prostowanie felg aluminiowych to popularna metoda naprawy, która może poprawić komfort jazdy i bezpieczeństwo pojazdu. Jednak nie zawsze jest to najskuteczniejsze rozwiązanie. Dowiedz się, na czym polega proces prostowania, kiedy warto z niego skorzystać i jakie są alternatywy dla tej usługi.