Wzrost cen paliw, coraz większy koszt eksploatacji samochodu, braki części na rynku to powody, przez które kierowcy nie śpią po nocach. W obawie o to, co jeszcze może zdrożeć lub przestać być dostępne na rynku, wielu zmotoryzowanych decyduje się odwiedziny warsztatu samochodowego już teraz, aby zająć się kompleksowo swoim autem. Jednak i tutaj spotkała ich niespodzianka w postaci wyższych cen za usługi.
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Zima zostawia po sobie ślady nie tylko na karoserii auta, ale także we wnętrzu pojazdu. Sól, błoto i wilgoć mogą powodować nieestetyczne zabrudzenia, nieprzyjemne zapachy oraz sprzyjać rozwojowi pleśni. Sprawdź, jak skutecznie oczyścić wnętrze samochodu po zimie i przywrócić mu świeżość!