Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
W świetle rosnących cen paliw Polacy wciąż rozważają montaż LPG w swoim samochodzie. Czy to dobry pomysł, gdy w przyszłości mają zostać wprowadzone zielone strefy, a Unia Europejska walczy z emisją zanieczyszczeń do środowiska? Sprawdziliśmy to dla Was!
Jesień oznacza trudniejsze warunki drogowe, zwłaszcza, gdy znienacka zaskoczy nas ulewa na trasie. Jak przygotować swój samochód, aby czuć się w nim bezpiecznie podczas trudnej jesiennej pogody na polskich drogach? Mamy dla Was 5 świetnych wskazówek, które pomogą Wam w przygotowaniach!