Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Kiedy najlepiej wymienić ogumienie na zimowe, gdzie przechowywać letnie opony, w jakich państwach opony zimowe są obowiązkowe i gdzie szukać najlepszych wulkanizatorów w swoim województwie? Sprawdźcie!
Utylizacja baterii samochodowych to ważny temat dla każdego właściciela pojazdu. Przepisy regulujące ten proces są precyzyjne i mają na celu ochronę środowiska. Dowiedz się, jak prawidłowo utylizować baterie, aby uniknąć kar i poznać zasady recyklingu.