Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Letnie burze potrafią być naprawdę intensywne. Co zrobić, jeśli nawałnica złapie Was w drodze? Czy w samochodzie jest bezpiecznie podczas burzy? Sprawdźcie!
Zaparowane szyby w samochodzie to niezwykle niebezpieczne zjawisko, którego nie wolno bagatelizować. Para ogranicza widoczność kierowcy w czasie jazdy, co może doprowadzić do wypadku! Jakie mogą być przyczyny parowania szyb w samochodzie? Jak poradzić sobie z tym problemem? Sprawdźcie nasze wskazówki!