Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Czy wiesz, że jakość paliwa może mieć kluczowy wpływ na trwałość i wydajność wtryskiwaczy? Zanieczyszczenia w paliwie mogą prowadzić do kosztownych awarii, wzrostu spalania i spadku mocy silnika. Sprawdź, jak dbać o układ wtryskowy i uniknąć problemów, które mogą Cię drogo kosztować!
Pęknięty zderzak może wydawać się tylko drobną niedoskonałością, ale często kryje poważniejsze uszkodzenia, które wpływają na bezpieczeństwo jazdy. Dowiedz się, co może się ukrywać pod pęknięciem, czy z takim uszkodzeniem można jeździć i kiedy lepiej postawić na naprawę, a kiedy na wymianę. Sprawdź, jak uniknąć kosztownych błędów i kiedy warto udać się do warsztatu.