Nie tylko mechanicy potrafią być nieuczciwi lub naciągają klientów. Jak wiemy, medal ma zawsze dwie strony, klienci warsztatów samochodowych też potrafią grać nie fair. Czego lepiej nie robić w warsztacie samochodowym, aby nie podpaść mechanikom? Sprawdźcie!
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Odwieczny dylemat każdego właściciela pojazdu – naprawiać auto z oryginalnymi częściami i zapłacić więcej, czy wybrać zamienniki, które są tańsze? Pomożemy Wam zdecydować! Zajrzyjcie do naszego poradnika i dowiedzcie się, co wybrać – oryginalne części czy ich zamienniki.