Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Niektóre objawy usterek w samochodzie są dość charakterystyczne - to konkretne dźwięki, zapachy, a nawet kolory. I właśnie one podpowiadają kierowcy, że czas odwiedzić mechanika, aby naprawić awarię. Na jakie sygnały trzeba zwrócić uwagę? Sprawdźcie!
Czy wiesz, jakie korzyści mogą przynieść dodatki do paliwa? Odkryj, jak te popularne preparaty mogą poprawić osiągi silnika, zmniejszyć zużycie paliwa i ochronić układ paliwowy przed korozją. Dowiedz się, jakie rodzaje dodatków warto stosować i na co zwrócić uwagę, aby cieszyć się maksymalnymi korzyściami z ich używania.