Nowe technologie mogą naprawdę mocno zrewolucjonizować branżę napraw samochodowych. Obserwujemy już od dawna, jak wpływają na sposób budowy pojazdów, ich zasilania oraz właśnie naprawę. W jaki sposób warsztaty samochodowe mogą zareagować na zmieniające się potrzeby klientów, którzy są właścicielami nowoczesnych aut? Naprawa takich pojazdów wymaga również dużych inwestycji w odpowiednio innowacyjne narzędzia. Niektóre warsztaty mogą sobie z tym nie poradzić. Poznajcie 8 trendów w branży motoryzacyjnej, które utrudniają pracę mechanikom.
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Co najczęściej psuje się w dieslu i najwięcej kosztuje? Na jakie usterki w silniku wysokoprężnym trzeba uważać? Sprawdźcie!