Jeśli dbasz o bezpieczną podróż autem, to na pewno zwracasz uwagę na dostosowanie prędkości do panujących warunków, zapięte pasy oraz dobrze ustawione oświetlenie. Czy pamiętasz jednak o odpowiedniej widoczności? Jeśli nie, to ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Pompowanie kół azotem to coraz popularniejsza praktyka, szczególnie wśród kierowców poszukujących większej wydajności i bezpieczeństwa. Odkryj zalety i wady tego rozwiązania w naszym poradniku.