Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Wielu kierowców uważa ogrzewanie postojowe za prawdziwy luksus, w który warto zainwestować. Nie jest to tani element wyposażenia, ale z pewnością koszt zwraca się zimą, gdy nie trzeba walczyć z zimnym silnikiem, rozładowanym akumulatorem i dyskomfortem jazdy w zimnej kabinie.
Zima to wyzwanie dla kierowców aut z instalacją LPG. Niskie temperatury mogą wpłynąć na działanie układu, dlatego warto wiedzieć, jak zadbać o pojazd w trudnych warunkach. Dowiedz się, jak uniknąć awarii i cieszyć się bezproblemową jazdą zimą.