Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Sytuacje z zatrzaśniętymi kluczykami w aucie nigdy nie są planowane, tak jak i inne scenariusze, w których dochodzi do ich utraty. I o ile nam wiadomo, nie nosicie przy sobie kluczyków zapasowych do auta. Co zrobić, gdy trzeba otworzyć samochód, ale nie ma się pod ręką kluczyków?
Marzenie o własnym warsztacie samochodowym spędza Ci sen z powiek? Nie wiesz od czego zacząć? Jakie narzędzia kupić i z jakimi formalnościami przyjdzie Ci się zmierzyć? Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć, zanim otworzysz swój własny biznes!