Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
To nie legenda, że paliwo w filtrze paliwa zamarza. Fakt, że do takich sytuacji dochodzi rzadko, ale jeśli już się wydarzy, to skutecznie unieruchomi auto. Jak przebiega to zjawisko? Czy można się przed nim ustrzec? Sprawdźcie nasz poradnik!
Powłoki ceramiczne stają się coraz popularniejszym rozwiązaniem wśród kierowców dbających o wygląd i trwałość lakieru. Oferują nie tylko ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, ale także ułatwiają codzienną pielęgnację samochodu. Sprawdź, jak działają powłoki ceramiczne, jakie mają zalety i czy warto w nie zainwestować!