Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Oklejanie folią aut to metoda, która zyskuje na popularności. . Przeczytajcie nasz poradnik i dowiedzcie się wszystkiego, co najważniejsze o oklejaniu folią pojazdu.
Most napędowy jest niezwykle ważnym podzespołem w każdym samochodzie. Jeśli będzie uszkodzony – auto nie ruszy. Za co dokładnie odpowiada most napędowy? Jakie są rodzaje tego elementu? Co robić, by nie doprowadzić do jego awarii? Wszystkie odpowiedzi czekają w naszym poradniku!