Olej jest bardzo ważny dla silnika. To wręcz jego element konstrukcyjny. Dopasowuje się go względem określonych parametrów pracy pompy, luzów montażowych, wysilenia oraz systemów oczyszczania spalin. W silniku zawsze powinien znajdować się olej, który jest mu dedykowany, niezależnie od przebiegu.
Wszystkie części w samochodzie mają swoją określoną żywotność. W ramach eksploatacji podzespoły zużywają się i po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów trzeba się liczyć z koniecznością ich wymiany. Niestety dotyczy to również silnika. Na szczęście jednostkę napędową można wyremontować, bez konieczności wymiany na nową!
Zużyta przekładnia kierownicza nie musi oznaczać kosztownej wymiany – regeneracja to skuteczna i coraz częściej wybierana alternatywa. Wyjaśniamy, na czym polega ten proces, jakie objawy wskazują na konieczność regeneracji i ile to kosztuje. Dowiedz się, kiedy warto zdecydować się na naprawę, a kiedy lepszym wyborem będzie nowa część.