Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Nowoczesne samochody mogą mieć znacznie większe przebiegi niż modele z lat 90-tych, ale trzeba o to zadbać. W obliczu rosnących cen aut, problemów z produkcją oraz w świetle nowego prawa unijnego, które zablokuje od 2035 roku rejestrację aut spalinowych, ta wiedza może być bardzo cenna. Jak wydłużyć trwałość używanego samochodu? Sprawdźcie!
Lusterka samochodowe bardzo często ulegają uszkodzeniom. Nie zawsze z winy właściciela samochodu. Do takich sytuacji może dojść choćby i na ciasnym parkingu pod ulubionym sklepem. Co zrobić, gdy dojdzie do zbicia lusterka w aucie? Czy można je samodzielnie wymienić?