Oddając samochód do warsztatu chcemy aby usterka została naprawiona profesjonalnie. Niestety zdarza się i tak, że nie została ona wyeliminowana, ale również nie działa wiele innych rzeczy. Jak do tego doszło? Wina może leżeć w rękach mechanika. Sprawdź, jakie błędy mogą popełnić fachowcy w warsztacie mechanicznym.
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Czy wiesz, jak Twój samochód wpływa na jakość powietrza? W obliczu zaostrzających się norm emisji spalin systemy oczyszczania odgrywają kluczową rolę w ochronie środowiska. Sprawdź, jakie technologie stosowane są w silnikach benzynowych i diesla oraz jak dbają one o redukcję szkodliwych substancji.